موبایلی ها

اطلاعات به روز موبایل ها در وبلاگ موبایلی ها

موبایلی ها

اطلاعات به روز موبایل ها در وبلاگ موبایلی ها

بایگانی

هواوی یک گوشی هوشمند جدید به نام Huawei Enjoy 10e معرفی کرد. این چهارمین گوشی از سری Enjoy 10 است که شامل گوشی‌هایی چون Enjoy 10، Enjoy 10S و Enjoy 10 plus می‌شود. قیمت این گوشی از 999 یوآن (143 دلار) شروع می‌شود.

به گزارش کالاسودا و به نقل از Gizchina، Huawei Enjoy 10e دقیقاً مانند سایر گوشی‌های موجود در این سری از نمایشگر 6.3 اینچی ضدآب بهره می‌برد.

نسبت صفحه نمایش 88.4٪ است. در زیر بدنه این گوشی، یک تراشه MediaTek MT6765  یا هلیو P35  قرار دارد که از ویژگی dual card پشتیبانی می‌کند. دوربین جلو تنها 2.65 میلی متر قطر دارد و از باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که می تواند تنها با یک بار شارژ تا 3 روز دوام بیاورد.

 علاوه بر این ، Enjoy 10e از ویژگی های ویژه ای پشتیبانی می کند که می تواند داده های دیگر تلفن های همراه را شارژ یا پشتیبان گیری کند.

این گوشی دارای دو مدل با رم 4 و ذخیره سازی 64 گیگابایت / 128 گیگابایت است و از فناوری فشرده سازی فایل EROFS و همچنین راه حل صوتی Supersound پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی دارای لنز 8 مگاپیکسلی و دوربین اصلی دارای لنزدوگانه 13+2 مگاپیکسلی است.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی