موبایلی ها

اطلاعات به روز موبایل ها در وبلاگ موبایلی ها

موبایلی ها

اطلاعات به روز موبایل ها در وبلاگ موبایلی ها

بایگانی

امروزه بیشتر گوشی‌های هوشمند از پلی کربنات، فلز یا ترکیبی از شیشه و فلز ساخته می‌شوند. با این حال برخی شرکت‌ها در حال آزمایش مواد دیگر مانند سرامیک و فیبر کربن هستند. شرکتی به نام carbon mobile نیز درصدد است اولین گوشی با فیبر کربنی را معرفی کند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از Gizchina، این شرکت اعلام کرد که اولین گوشی دنیا از فیبر کربن را ساخته است. این گوشی از پردازنده Helio P90 SoC مدیاتک بهره می‌برد.

طبق گفته شرکت Carbon ، این گوشی با HyRECM Technology  (مواد کامپوزیت فعال شده با امواج ترکیبی) ساخته شده است. الیاف کربن با کامپوزیتهای “مجاز” در هم آمیخته شده و یک ساختار یکپارچه را ایجاد می کنند.

نتیجه نهایی یک دستگاه نازک و سبک به نام Carbon 1 Mark II  است که وزن 125گرمی دارد و ضخامت آن فقط 6.3 میلی متر است. بنابراین این نه تنها اولین گوشی ساخته شده از فیبر کربنی است، بلکه همچنین یکی از سبک‌ترین و باریک‌ترین گوشی‌های اخیر دنیا است.

مشخصات گوشی  CARBON 1 MARK II

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.01 اینچی AMOLED با روکش Corning Gorilla Glass 6 است. شیشه آن فوق العاده نازک و تنها 0.4 میلی متر ضخامت دارد تا طراحی نازک گوشی را حفظ کند.

در زیر بدنه، این گوشی دارای پردازنده MediaTek Helio P90 است. در حالی که مقدار RAM هنوز مشخص نیست، 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز وجود دارد. همچنین دارای دو دوربین اصلی است اما جزئیات آن مشخص نشده است.

Carbon 1 Mark II دارای یک اسکنر اثر انگشت هم است که دقیقاً زیر دکمه پاور بافت کربنی قرار دارد. دکمه های کنترل صدا نیز در یک طرف گوشی قرار دارند.

این گوشی از باتری 3،040 میلی آمپر ساعتی که از طریق درگاه USB Type-C شارژ می‌شود، بهره می‌برد. هیچ اشاره ای به شارژ سریع در مشخصات نشده است، اما امیدواریم که حداقل با شارژر 18 واتی شارژ شود.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی