موبایلی ها

اطلاعات به روز موبایل ها در وبلاگ موبایلی ها

موبایلی ها

اطلاعات به روز موبایل ها در وبلاگ موبایلی ها

بایگانی

اطلاعات جدید از گوشی میان رده سامسونگ گلکسی A11

يكشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۸، ۰۴:۲۳ ب.ظ

نشت جدید از گوشی A11 سامسونگ نشان می‌دهد که این گوشی میان رده دارای یک صفحه نمایش LCD ارزان با حفره پانچ مانند است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از notebookcheck، طبق اطلاعات فاش شده قدیمی، این گوشی میان رده سامسونگ دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است. این گوشی ممکن است با نمایشگر LCD با اندازه‌ی 6.4 اینچی رونمایی شود. اطلاعات جدید همچنین نشان می‌دهد که این صفحه نمایش دارای یک دوربین سلفی به صورت پانچ است.

یک فرد مشهور ادعا می‌کند که به مشخصات کامل Samsung Galaxy A11 دست پیدا کرده است. گلکسی A11 مقرون به‌صرفه‌ترین گوشی سری A سامسونگ در سال ۲۰۲۰ است که قبل از رونمایی برخی از مشخصات آن توسط وب سایت‌های رسمی و غیر رسمی فاش شده است.

پیش از این، نشت معتبری از گوشی A11 نشان می‌داد که جانشین گلکسی A10 سامسونگ دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است. این جزئیات در یک نشت جدید همراه با لیستی از دیگر مشخصات قبل از رونمایی، تأیید شده است. این لیست مشخصات، که با همکاری 91Mobiles منتشر شده ، شامل صفحه نمایش آل سی دی 6.4 اینچی با دوربین سلفی پانچ و حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی است.

این اطلاعات نشان می‌دهد که A11 دارای 3 گیگابایت رم و پردازنده سری Exynos 7 خواهد بود.

همه اطلاعات موجود و نشت شده نسبت به سنسور دوربین سلفی موجود در این پنل HD + این عقیده را دارند که این دوربین 8 مگاپیکسلی است. همچنین در حال حاضر Galaxy A11 دارای دوربین‌های پشتی سه گانه شناخته شده است که لنز اصلی آن 13 مگاپیکسلی است. این ماژول‌ها ممکن است در یک پوسته پلی کربنات قرار گیرند که حسگر اثر انگشت دستگاه را نیز در خود جای می‌دهد.

سامسونگ هنوز قیمت تأیید شده‌ای برای Galaxy A11 در نظر نگرفته و اعلام نکرده است این گوشی میان رده در چه زمانی رونمایی و عرضه خواهد شد. اما طبق اطلاعات موجود این گوشی به زودی در آمریکا راه اندازی شده و طبق شایعات به هند نیز راه پیدا می‌کند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی