موبایلی ها

اطلاعات به روز موبایل ها در وبلاگ موبایلی ها

موبایلی ها

اطلاعات به روز موبایل ها در وبلاگ موبایلی ها

بایگانی

گوگل اعلام کرده است که نمی‌تواند رونمایی اندروید 11 را کنسل کند و برنامه زمانی این رویداد طبق برنامه از پیش تعیین شده انجام می شود.

به گزارش کالاسودا و به نقل از Gizchina، برای ایمنی جلوگیری از ابتلا به کرونا ویروس که این روزها در سراسر دنیا گسترش یافته، برنامه‌های زیادی به تعویق افتاده است. با این حال به نظر می‌رسد که کنفرانس گوگل I/O 2020 لغو نخواهد شد و طبق برنامه پیش می‌رود.

هزینه‌های شرکت در ایونت رونمایی اندروید 11

بر اساس گزارش رسانه‌ها گوگل در حال اجرایی کردن اقدامات مرتبط با بلیط این ایونت است و ارسال اطلاعیه به شرکت‌کنندگان در خصوص پرداخت هزینه‌های پذیرش است که برای مخاطبان عادی 1150 دلار و برای کارمندان آکادمیک 375 دلار است.

این بدان معنی است که اندروید 11 طبق برنامه زمان‌بندی خود منتشر می‌شود. با توجه به شیوع کرونا ویروس، گوگل یادداشت ویژه ای نیز برای همه شرکت‌کنندگان خود که از پیش حضور در این مراسم را رزرو کرده بودند ارسال کرد که طی آن به آنها اجازه می‌داد که تا پیش از 15 آوریل 2020 بدون نیاز به نگرانی در خصوص ضرر مالی، حضور در این برنامه را کنسل کنند.

قطعا جذاب ترین بخش این کنفرانس این است که گوگل آخرین سیستم عامل خود یعنی آندروید 11 خود را رونمایی خواهد کرد. در این رویداد ، سرانجام از ویژگی های جدید اندروید 11 به صورت رسمی آگاه خواهیم شد.  البته پیش نمایش توسعه دهنده اندروید 11 در حال حاضر نیز موجود است که ویژگی‌های جدیدی چون قابلیت اتصال و پشتیبانی از شبکه 5 جی و پشتیبانی از صفحه نمایش های چندگانه مانند گوشی‌های تاشو به آن اضافه شده است.

اندروید 11 همچنین در مورد حریم خصوصی مجوزهای جدید یک باره اضافه کرده است. به این معنی کاربر در برخی برنامه ها برای دفعات بعد نیز باید مجوز استفاده از میکروفون، دوربین و لوکیشن را به برنامه بدهد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی