موبایلی ها

اطلاعات به روز موبایل ها در وبلاگ موبایلی ها

موبایلی ها

اطلاعات به روز موبایل ها در وبلاگ موبایلی ها

بایگانی

کارخانه تجهیزات5جی  که در فرانسه بنانهاده شده است، می‌تواند 500 شغل و خدمت را برای بازار اروپا ایجاد کند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از zdnet، هواوی اعلام کرد که قرار است بیش از 200 میلیون یورو برای خرید زمین و تأسیس کارخانه جدید در فرانسه سرمایه‌گذاری کند.

این غول تجهیزات ارتباطات از راه دور چینی گفت: این تسهیلات 500 شغل ایجاد می‌کند و سالانه 1 میلیارد یورو ارزش محصول، عمدتاً برای بازارهای اروپایی ایجاد می‌کند. به گفته وی ، این کارخانه مختص تجهیزات 4G و 5G است.

هواوی در این مورد گفت: “به‌عنوان یکی از پیشرفته‌ترین مراکز تولیدی جهان ، فرانسه دارای زیرساخت‌های صنعتی بالغ و نیروی کار بسیار تحصیل‌کرده است و موقعیت جغرافیایی آن برای هواوی ایدئال است. این کارخانه تولیدی به زنجیره ارزش یکپارچه هواوی در اروپا می‌افزاید ، و به‌روز بودن و قابلیت اطمینان تحویل محصولات هواوی به مشتریان اروپایی را بهبود می‌بخشد.”

ماه گذشته ، بریتانیا تصمیم گرفت مقدار محدودی از مشارکت تجهیزات هواوی را در شبکه‌های 5جی این کشور مجاز کند.

انگلیس اعلام کرد هوآوی مجاز نخواهد بود در امور مرکزی شبکه درگیر شود و یک سقف 35 درصدی برای استفاده از تجهیزات در سایر مناطق وجود خواهد داشت.

به دنبال این تصمیم ، صحبت‌هایی از رد ممنوعیت فعالیت هواوی روی شبکه 5جی استرالیا بیان شد که به‌سرعت توسط پیتر داتون ، وزیر امور داخلی استرالیا رد شد.

داتون گفت که به نفع استرالیا نیست که شبکه‌های مخابراتی خود را به خطر بیاندازد و به سؤالی درباره تجدیدنظر در مورد ممنوعیت تجارت با هواوی با یک سؤال پاسخ داد: “نه ، ما نیستیم”.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی