موبایلی ها

اطلاعات به روز موبایل ها در وبلاگ موبایلی ها

موبایلی ها

اطلاعات به روز موبایل ها در وبلاگ موبایلی ها

بایگانی

آماده سازی و ارائه‌ی آیفون 12 اپل به دلیل محدودیت سفر به چین به علت کروناویروس ممکن است به تعویق بیفتد.همچنین گفته می‌شود آیفون 9 که قرار است بهار رونمایی شود نیز به تعویق می‌افتد.{لینک}

به گزارش کالاسودا و به نقل از indianexpress، محدودیت‌های سفر به چین به دلیل وجود کروناویروس دقیقاً در حالی پیش آمده است که مهندسان اپل معمولاً برای تکمیل روند تولید آیفون‌های جدید در این زمان به آسیا می‌آیند.

در مارس و آوریل، مهندسان اپل معمولاً با همتایان فاکسکان دیدار کرده و همکاری می‌کنند تا خطوط مونتاژ گوشی‌های جدید را ایجاد کرده و مراحل آزمایشی را قبل از انجام تنظیمات نهایی در آوریل و مه به پایان برسانند.

هدف این سفر این است که در ماه ژوئن خطوط تولید به مرحله اجرا و راه اندازی برسد. اما به گزارش رویترز، آخرین روند آماده سازی آیفون به دلیل محدودیت‌های سفر به چین و کروناویروس به تعویق افتاده است.

رویترز با پرسنل سابق اپل گفتگو کرده و این پرسنل اذعان داشتند؛ اگر مهندسان اپل نتوانند به چین سفر کرده و با مهندسان فاکسکان در چین برای تولید آیفون 12 دیدار کنند؛ شرایط بد می‌شود.

رویترز می‌گوید این تاخیرها می‌توانند بازه زمانی را که اپل برای نهایی کردن سفارشات تراشه‌ها و سایر اجزای آیفون پیش بینی کرده است را به تعویق بیندازد.

کمپانی فاکسکان و سایر تأمین کنندگان اپل برای چند روزی در ماه فوریه فعالیت‌های خود را متوقف کرده بودند. در حالی که کارخانه‌ها اکنون در حال کار هستند، اما به دلیل کمبود  نیروی کار، محدودیت سفر و قرنطینه، ظرفیت کامل تولید را ارائه نمی‌دهند. مقامات ارشد فاکسکان از راه دور از Taipei کار می‌کنند و اکنون ظرفیت کار بسیار پایین آمده است.

اپل از اظهار نظر خودداری کرده و کمپانی فاکسکان بلافاصله به این اظهارات پاسخ نداده است.

هفته گذشته، اپل به سرمایه گذاران هشدار داد که با این شرایط، رسیدن به اهداف درآمدی سه ماه اول سال 2020 امکان پذیر نیست و ارائه‌ی جهانی آیفون محدود خواهد بود؛ زیرا سایت‌های تولیدی در چین به همان سرعتی که انتظار می‌رود، کار نمی‌کنند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۷
حسن ثابت قدمان

iphone 12

iphone 9

آیفون 12

آیفون 9

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی