موبایلی ها

اطلاعات به روز موبایل ها در وبلاگ موبایلی ها

موبایلی ها

اطلاعات به روز موبایل ها در وبلاگ موبایلی ها

بایگانی

آیا اپل واچ خطر سکته مغزی را کاهش می‌دهد؟

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸، ۰۸:۲۲ ب.ظ

شرکت جانسون و جانسون با همکاری شرکت اپل در حال بررسی این موضوع است که آیا استفاده از اپلیکیشن مخصوص روی آیفون و اپل واچ در تشخیص زودهنگام فیبریلاسیون دهلیزی بر سکته مغزی افراد بالای 65 تاثیر دارد یا خیر؟

به گزارش کالاسودا و به نقل از gadgetsnow، سال گذشته مطالعات علمی روی ساعت اپل واچ نشان داد که این ساعت می‌تواند با دقت بالایی فیبریلاسیون دهلیزی را که یکی از انواع متداول ضربان نامنظم قلب است تشخیص دهد. این مطالعه در زمینه نقش دستگاه‌های پوشیدنی در شناسایی مشکلات بالقوه قلبی به انجام رسیده بود. بنا به گفته انجمن قلب آمریکا فیبریلاسیون دهلیزی ریسک ابتلا به سکته مغزی را تا 5 برابر افزایش می‌دهد.

جف ویلیامز، مدیر عملیات اپل می‌گوید مطالعه اولیه نشان داده اند که ساعت اپل واچ می‌تواند این فیبریلاسیون یا انقباضات را با کم شدن میزان آلارم کاذب شناسایی کند. این کار دریافت مجوزهای لازم اپل در این خصوص را از سازمان غذا و داروی آمریکا برای برجسته سازی ویژگی الکتروکاردیوگرام ساده تر می کند.

مطالعه جدید با همکاری جانسون و جانسون درصدد است تا نشان دهد آیا شناسایی اولیه می‌تواند به نتایج سلامت بهینه‌تری منجر شود یا خیر. ویلیام به رویترز می گوید: ما فارغ از نتیجه می‌خواهیم این مطالعه را دنبال کنیم. مجبور به انجام این کار نیستیم، اما می‌خواهیم آن را پیگیری کنیم.

 

منبع: https://kalasoda.com/?p=206735

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۷
حسن ثابت قدمان

apple watch

اپل واچ

سکته مغزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی