موبایلی ها

اطلاعات به روز موبایل ها در وبلاگ موبایلی ها

موبایلی ها

اطلاعات به روز موبایل ها در وبلاگ موبایلی ها

بایگانی

اولین هندزآن Mate Xs دومین گوشی تاشو هوآوی

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۲۷ ب.ظ

هوآوی با ارائه دومین گوشی تاشو خود با نام Mate Xs ، نشان داد هنوز هم در صنعت گوشی‌های تاشو بی نقص نیست.

به گزارش کالاسودا و به نقل از notebookcheck، در حالی که جدیدترین گوشی تاشو هوآوی یکی از گران‌ترین گوشی‌های موجود در بازار است؛ اما قیمت 2499 یورویی این گوشی، کیفیت و قابلیت استفاده از این گوشی را تضمین نمی‌کند.

اگر در کنفرانس امروز هوآوی شرکت کرده باشید، شاید به این باور رسیده‌اید که گوشی تاشو هوآوی Mate Xs گوشی فوق العاده‌ای  است که جهان منتظر آن است. اما با ورود به قسمت دمو بعد از سخنرانی، این گوشی اولین نقص خود را در حین عکسبرداری نشان داد.

در بخش دیگری از این کنفرانس، تعدادی گوشی تاشو هوآوی در دسترس عموم قرار گرفته بود و کارمندان این کمپانی با توجه به پیشرفت‌های اخیر شرکتشان در طراحی لولای گوشی تاشو؛ به کاربران اجازه می‌دادند با خیال راحت گوشی‌ها را تست کنند.

در این بین بسیاری از کارشناسان نیز حضور داشتند و بعد از بررسی هوآوی Mate Xs نظر خود را اعلام کردند. همانطور که در اوایل ماه جاری شایع شده بود، گوشی Mate Xs دارای صفحه نمایش تقریباً بدون چین و چروک است و این یک پیشرفت بزرگ به حساب می‌آید.

Mate Xs همچنین ترکیبی چشمگیری از سخت افزار داخلی را در خود جای داده است. به عنوان مثال دارای پردازنده اختصاصی هوآوی 5 جی Kirin 990 است که در کنار 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه یک گوشی رده بالا را ارائه می‌دهد. باتری 4500 میلی آمپری ساعتی نیز در Mate Xs به خوبی از این گوشی پشتیبانی می‌کند؛ همانطور که از قبل تصور می‌شد این گوشی از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی خواهد کرد؛ در حالی که بسیاری از گوشی‌های جدید موجود در بازار شارژ سریع 55 واتی ارائه می‌دهند.

با وجود همه این مزایا، از طرف دیگر، رویداد امروز نشان داد که Mate Xs دارای نقایص جدی است.

در حالی که قیمت فروش اولیه این گوشی 2499 یورو است؛ اما فقدان خدمات گوگل در آن یک نگرانی بزرگ برای کاربران به حساب می‌آید ؛ زیرا با پرداخت این همه هزینه از خدمات گوگل محروم هستند. این گوشی هوآوی همانند سایر گوشی‌های جدید این کمپانی به دلیل تحریم‌ها از خدمات و برنامه‌های نصب شده گوگل محروم است و در عوض، خدمات موبایل هواوی (HMS) را ارائه می‌دهد؛ این خدمات جدید هوآوی نوپا است و سالیان سال طول می‌کشد تا غنی شود.

علاوه بر این، در کنفرانس امروز چندین دستگاه Mate Xs مشکلاتی را نشان دادند. به گفته کریس فاکس، بی بی سی کلیک، نمایشگر یک دستگاه موجود در این کنفرانس به شدت خراشیده شده بود. هوآوی در واکنش به این اتفاق اعلام کرد که این خراش به دلیل یک اتفاق رخ داده است و حاکی از شکنندگی صفحه نمایش تاشو و انعطاف پذیر با روکش پلی آمیدی نیست.

در حالی که  کارشناسان این مقاله به چشم خود این نقص را ندیده‌اند اما توسط بسیاری از کارشناسان موجود در کنفرانس تأیید شد. علاوه بر این، لبه‌های برخی دستگاه ها در حال شکسته شدن و باز شدن بود؛ این بخش‌ها به مرور می توانند گسل‌های را ایجاد کرده و باعث خرابی در صفحه نمایش شوند که این امر بسیار نگران گننده و ناامید کننده است.

در نهایت، گوشی تاشو هوآوی Mate Xs یکی از چشمگیرترین گوشی‌های هوشمند حال حاضر در بازار موبایل است. با این حال قیمت بالای و کاستی‌های موجود در آن بسیار ناامید کننده است و نشان می‌دهد هوآوی در بخش گوشی‌های تاشو هنوز به تکامل نرسیده است.

 

منبع: https://kalasoda.com/?p=206425

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی