موبایلی ها

اطلاعات به روز موبایل ها در وبلاگ موبایلی ها

موبایلی ها

اطلاعات به روز موبایل ها در وبلاگ موبایلی ها

بایگانی

این روزها شاهد حضور شایعات و تیزرهای مختلف از برندهای گوشی‌های هوشمند است، اما به تازگی جزئیاتی رسمی از گوشی ویوو IQOO 3  و گوشی M31 سامسونگ منتشر شده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از indianexpress، این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 865، فناوری خنک کننده مایع، حافظه رم LPDDR5، ترفندهای نرم افزاری برای گیمرها و شارژ فوق العاده سریع بهره می‌برد. با این امکانات بعید به نظر می‌رسد که بتوانید لحظه ای گوشی را کنار بگذارید!

IQOO 3 که یک برند فرعی جدید از ویوو است، گوشی پرچمدار خود به نام IQ00 3 را رونمایی کرده است که قیمت آن از 500 دلار شروع می‌شود و برای نوع 5G قیمت آن به 630 دلار می‌رسد. این گوشی از دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی، رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128/256 گیگی  بهره می‌برد و از شارژ سریع 55 واتی پشتیبانی می‌کند.

مشخصات گلکسی M31 سامسونگ

گوشی گلکسی M31 نیز با یک دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی و باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد. سری M سامسونگ با بودجه مناسب و محدود به فروش آنلاین خواهد بود. این محصول در آمازون هند به فروش می رسد. پیش بینی می شود قیمت اولیه برای گوشی هوشمند Galaxy M31 با رم 6 گیگ و حافظه داخلی 64 گیگ زیر 200 دلار باشد.

 

 

منبع: https://kalasoda.com/?p=206487

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی