موبایلی ها

اطلاعات به روز موبایل ها در وبلاگ موبایلی ها

موبایلی ها

اطلاعات به روز موبایل ها در وبلاگ موبایلی ها

بایگانی

مروری بر هفته هشتم 2020 بازار موبایل

دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۸، ۰۵:۱۱ ب.ظ

قرار بود در هفته هشتم سال 2020 با برگزاری کنگره جهانی موبایل، خبرهای جدیدی از بازار موبایل ارائه شود؛ اما به دلیل کروناویروس این کنگره لغو شد. با این حال کمپانی‌ها، برخی از گوشی‌های جدید خود را رونمایی کردند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gsmarena، کمپانی ال‌جی سه مدل از گوشی‌های سری K را ارائه کرد؛ در حالی که سونی از Xperia L4 رونمایی کرد. در همین حال، Sharp پرچمدار R5G خود را به بازار عرضه کرد که متأسفانه در حال حاضر به صورت محدود در ژاپن عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط: مروری بر هفته هفتم 2020 بازار موبایل

در همین حال، گوشی‌های سه گانه Galaxy S20 که هفته گذشته اعلام شدند، همچنان در صدر خبرها هستند. گوشی سامسونگ S20 Ultra در صدر تست DisplayMate قرار دارد، در حالی که سامسونگ قول داده است که در به روزرسانی آینده، حالت 120Hz را در بالاترین رزولوشن QHD +  صفحه نمایش های این سری فعال کند. در این میان شایعاتی در مورد Huawei P40 و LG V60 نیز به گوش می‌رسید.

بنابراین با اینکه با لغو کنگره جهانی موبایل برخی از خبرهای مهم را از دست داده‌ایم؛ با این حال کمپانی‌های بیکار ننشسته‌اند. در این لیست می‌توانید با بهترین داستان‌های موبایلی در هفته‌ی هشتم 2020 آشنا شوید.

گوشی‌های هوآوی P40 و P40 Pro در حالت TENAA با حالت دوگانه ۵G ظاهر می‌شوند. سری P40 در ماه مارس به صورت رسمی ارائه خواهند شد.

سونی اکسپریا L4 با نمایشگر 21: 9، دوربین سه گانه و باتری بزرگ ارائه خواهد شد.

یک ویدئو پخش شده، آیفون 9 را با طراحی قدیمی نشان داد. صحت این فیلم چندان مشخص نیست، زیرا برخلاف طراحی گردی که در رندرها مشاهده شده، در این ویدئو گوشی با ضلع‌های مربع نشان داده شده است.

ال جی از گوشی‌های سری K به نام‌های K61، K51S و K41S و با صفحه نمایش 6.5 اینچی، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد. سه‌گانه‌ی میان رده ال‌جی نوید عملکرد عالی با قیمت‌های مناسب را می‌دهد.

اندروید 11 به صورت پیش نمایش توسعه دهنده ارائه شده است. این نسخه برای استفاده مصرف کنندگان عادی در نظر گرفته نشده است؛ اما می‌تواند ویژگی‌های آینده اندروید 11 را به کاربران نشان دهد.

سامسونگ در گوشی‌های سری S20 خود نرخ تازه سازی 120Hz را در وضوح QHD + فعال خواهد کرد.

گوشی Galaxy S20 Ultra یکی از بهترین گوشی‌های سری اس 20 سامسونگ است.

هواوی P40 با وایفای 6 پلاس Wi-Fi 6+ همراه است.

اپل با برگزاری یک رویداد در تاریخ 31 مارس، آیفون 9 و آیپد 9 جدید را ارائه می‌دهد. مدل های جدید آیپد پرو به دلیل شیوع کروناویروس، با تأخیر عرضه خواهند شد.

شیائومی می 10 پرو / Xiaomi Mi 10 Pro در نخستین فروش خود در 55 ثانیه با اتمام موجودی رو به رو شد.

گوشی جدید سامسونگ Galaxy S20 Ultra دارای دقیق‌ترین صفحه نمایش رنگی است که تابحال آزمایش شده است.

کمپانی شارپ از گوشی Aquos R5G با نمایشگر 6.5 اینچی QHD +، فیلمبرداری 8K و پردازنده‌ی Snapdragon 865 رونمایی کرد. این تلفن قرار است اواخر بهار امسال در ژاپن عرضه شود.

الجی V60 ThinQ در یک رندر مطبوعاتی ظاهر می‌شود.

ایالات متحده می‌خواهد، کمپانی TSMC تولید تراشه‌های هواوی را متوقف کند.

مشاهده اجزای داخل گوشی شیائومی می 10 پرو Xiaomi Mi 10 Pro.

این ویدئو 4K ضبط شده با شیائومی Mi 10 Pro کیفیت قابل قبولی دارد.

Realme در پیش نمایش X50 Pro گوشی جدید خود از یک مجموعه 4 دوربینه در پنل پشتی رونمایی کرد که یکی از دوربین‌های آن دارای زوم 20 برابر است.

بررسی سامسونگ گلکسی زد فلیپ، ویژگی‌های منحصر به فرد این گوشی تاشو را نشان می دهد.

گوشی ال‌جی V60 ThinQ با 5 جی در Geekbench ظاهر شده و مشخصات کلیدی آن فاش شد. این گوشی از چهار دوربین پشتی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برخوردار است.

گوشی مفهومی TCL دارای صفحه نمایش کشویی است که تصاویر فاش شده آن نشان می دهد مشکلاتی مانند ایجاد چین و چروک بر روی صفحه نمایش تاشو را ندارد. قرار بود این گوشی در نمایشگاه MWC به نمایش گذاشته شود.

گوشی جدید ریلمی Realme مقرون به صرفه با دوربین سه گانه و باتری بزرگ ارائه شد. گوشی هوشمند RMX2020 دارای چیپست Helio X20 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است.

سامسونگ گلکسی A70e در رندرهای اولیه ظاهر شد. این گوشی دارای سه دوربین و اسکنر اثر انگشت در پشت بدنه است.

گوشی شیائومی Xiaomi Mi Mix Alpha به هند می‌آید.

گوشی وان پلاس 8 پرو OnePlus 8 Pro به دوربین‌های خود افنتخار می کند. شایعه شده این گوشی در ماه مارس یا آوریل به صورت رسمی ارائه خواهد شد.

 

منبع: https://kalasoda.com/?p=206246

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی