موبایلی ها

اطلاعات به روز موبایل ها در وبلاگ موبایلی ها

موبایلی ها

اطلاعات به روز موبایل ها در وبلاگ موبایلی ها

بایگانی

عرضه اولین گوشی 5G شرکت HTC

دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۸، ۰۵:۲۵ ب.ظ

شرکت HTC هنوز متعهد به ساخت گوشی است و قصد دارد اولین گوشی 5G خود را در سال 2020 عرضه کند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، HTC ممکن است بیشتر انرژی خود را صرف هدفون‌های واقعیت مجازی کند، اما دنیای گوشی‌های هوشمند را فراموش نکرده است.

یویس مایتر مدیر شرکت در مصاحبه ای اعلام کرد که اولین گوشی 5جی HTC در سال 2020  رونمایی خواهد شد. اچ تی سی ضرورتا نیاز به عرضه پرچمداری با پردازنده‌های مدیاتک و کوالکام ندارد اما احتمالا پردازنده ای مجهز به فناوری 5 جی را در گوشی جدید خود جای خواهد داد.

مایتر این ویژگی را به عنوان بخشی از فشار روی آوردن گوشی‌های امروزی برای تطابق با اپلیکیشن‌های مطابق با 5G، از جمله واقعیت مجازی توصیف کرد. پهنای باند اضافی و تاخیر پایین برای برنامه‌های واقعیت مجازی در فناوری 5 جی می‌تواند بسیار محبوب باشد.

اینکه HTC می‌تواند در این زمینه موفق باشد یا خیر موضوع دیگری است. همانطور که XDA اظهار داشت این شرکت به هیچ وجه به روزهای اوج خود نزدیک نیست و از سال 2018 پس از U12+ هیچ دستگاهی به بازار عرضه نکرده است و اکنون برای گوشی‌های خوش قیمت یا گوشی‌های خاصی بیتکوین محور Exodus 1s در بازار است.

با این حال آخرین خبرها حاکی از آن است که HTC همچنان به بازار گوشی‌های هوشمند متعهد است حتی اگر به اندازه چند سال پیش جزو اولویت‌های شرکت نباشد.

منبع: https://kalasoda.com/?p=206234

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی