موبایلی ها

اطلاعات به روز موبایل ها در وبلاگ موبایلی ها

موبایلی ها

اطلاعات به روز موبایل ها در وبلاگ موبایلی ها

بایگانی

بررسی گوشی‌ می 10 و مقایسه آن با می نوت 10

دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۸، ۰۵:۰۴ ب.ظ

گوشی شیائومی می نوت 10 گوشی عجیبی بود و چیپست آن موجب شد که بسیاری آن را انتخاب نکنند. اما گوشی جدید می 10 ( Mi 10 ) قدرتمندتر و بزرگتر از می نوت 10 است.

به گزارش کالاسودا و به نقل جی اس ام آرنا، گوشی می 10 دارای تراشه اسنپدراگون 865 است که عملکرد آن در کلاسی بالاتر از پردازنده موجود در گوشی می نوت 10 است. همچنین این گوشی مجهز به فناوری 5 جی است و از آنجا که اپراتورهای اینترنت در حال پوشش کلیه کلانشهرها در سراسر دنیا به این فناوری هستند، این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار می‌شود.

مشخصات گوشی می 10

صفحه نمایش اندازه قابل توجهی دارد: پنل  6.67 اینچی نسبت به اندازه 6.39 اینچی می 9 و اندازه 6.47 اینچی می نوت 10 بزرگتر شده است. این اولین گوشی سری می است که دارای صفحه نمایش با سرعت تازه سازی تصویری 90 هرتز است. (گوشی های سری redmi از قبل دارای سرعت تازه سازی تصویری 120 هرتز بودند).

شیائومی می 10 را به سنسور 108 مگاپیکسلی که سامسونگ برای آن طراحی کرده است، مجهز کرد. به لطف به روز رسانی چیپست، قادر به ضبط ویدئوی 8K و همچنین کیفیت 4K در 60 فریم در ثانیه است.

البته یکی از مشکلات پرچمدار جدید این است که دو دوربین تله فوتو روی گوشی می نوت 10 بدون توضیحی برداشته شدند. داشتن لنز پرتره 50 میلی متری و لنز تله فوتو با زوم 5 برابر موجب انعطاف بیشتر گوشی می نوت 10 شد. سنسور 108 مگاپیکسلی با بزرگنمایی می‌تواند زوم 3 برابری انجام دهد که مطمئنا بهتر از زوم دوربین گوشی می نوت 10 است.

شاید بد نباشد که نگاهی به مشخصات می 10 پرو بیاندازید. این گوشی دارای دوربین 12 مگاپیکسلی با لنز 50 میلی متری (بزرگنمایی 2 برابری) و یک سنسور تله 8 مگاپیکسلی دارد. همچنین دوربین اولترا واید آن از 13 مگاپیکسل به سنسور 20 مگاپیکسل ارتقا یافته است.

می‌توانید از شارژ بدون سیم در هر دو مدل می 10 و می 10 پرو استفاده کنید. زیرا هر دو مدل از شارژر بی سیم 30 واتی پشتیبانی می‌کنند.

منبع: https://kalasoda.com/?p=206262

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی