موبایلی ها

اطلاعات به روز موبایل ها در وبلاگ موبایلی ها

موبایلی ها

اطلاعات به روز موبایل ها در وبلاگ موبایلی ها

بایگانی

همراه با گلکسی فولد و لپ‌تاپ Galaxy book S

يكشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۸، ۰۴:۲۸ ب.ظ

خواه آن را دوست داشته باشید یا خیر، گلکسی فولد یک دستگاه انقلابی است. به همین ترتیب ، لپ تاپ سامسونگ Galaxy Book S نیز با وجود 25 ساعت عمر باتری در یک طراحی نازک و سبک ، انقلابی در طراحی لپ تاپ‌های مدرن ایجاد کرده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از notebookcheck ،  می‌توانید ادامه مطلب را بخوانید تا دریابید که چرا آنها به همراهان ضروری ما تبدیل شده‌اند.

مزیت‌های گوشی گلکسی فولد سامسونگ

سانیج سانتیاه نویسنده این مقاله می‌نویسد: هنگامی که برای اولین بار گلکسی فولد را دیدم، دریافتم که دستگاه بسیار برای من مناسب است. می‌توانم آن را به زمان ورود آیفون به صحنه رقابت بازار تشبیه کنم. به لطف تکنولوژی‌های موجود در این دستگاه در وجوددیگر دستگاه‌های مانند تبلت و آیپاد بی نیاز خواهید بود. در واقع با وجود این دستگاه نیاز همزمان به تبلت و گوشی نخواهید داشت.

صفحه نمایش بزرگتر امکان تماشای فیلم و دیگر امور مانند بازی را راحت تر و لذتبخش تر از گوشی معمولی خواهد کرد و نمایشگر کوچکتر جلوی صفحه نمایش هم برای انجام کارهای سریع و دیدن نوتیفیکیشن‌ها مناسب است. حتی می‌توانید صفحه کلید و موس بلوتوث دار به آن متصل کنید و در جلسات و محل کار مانند یک تبلت با آن رفتار کنید.

مزیت‌های لپ تاپ Galaxy book s

اکنون بیایید به ویژگی‌های Galaxy book S نیز نگاه بیاندازیم. گرچه کرومبوک‌ها برای مدتی از تراشه‌های ARM استفاده کرده اند اما هیچ کدام به اندازه پردازنده اسنپدراگون 8cx کوالکام که در این دستگاه وجود دارد قوی نبوده‌اند.

 البته سیستم عامل Chrome OS گلکسی بوک اس محدودیت‌های خاص خود را دارد و مانند آیپاد یا اندروید تبلت، آزادی استفاده از یک سیستم عامل دسکتاپ کاملا کاربردی را ارائه نمی‌دهد.

با این حال این لپ تاپ که وزن بسیار سبک و در حد تبلت (تنها 960 گرم) را ارائه می‌دهد، عمر باتری 25 ساعته برای پخش مداوم ویدئو دارد که نقطه قوت خوبی برای فروش محسوب می‌شود.

در نهایت اینکه از گلکسی فولد می‌توانید به عنوان یک کنسول بازی موبایلی و یک راه حل عالی برای لذت بردن از شبکه‌های اجتماعی و تماشای فیلم استفاده کنید و اگر می‌خواهید مدام کانکت باشید و دستگاهی سبک را با خود به سرکار ببرید می‌توانید روی گلکسی بوک اس حساب کنید. از همان شارژر برای شارژ هر دو دستگاه می‌توانید استفاده کنید که مزیت خوبی محسوب می‌شود.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۱
حسن ثابت قدمان

لپ تاپ galaxy book s

گلکسی فولد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی